W przypadku sprzedaży wysyłkowej wysyłamy do klienta urządzenie w pełni gotowe do pracy, zafiskalizowane i zaprogramowane, z kompletem dokumentów niezbędnych do złożenia w urzędzie skarbowym. W tym wypadku utrudnione jest przeprowadzenie szkolenia w taki sam sposób, jak możemy to zrobić bezpośrednio, ale w zamian za to świadczymy pomoc telefoniczną i zdalną. Do sprzedaży wysyłkowej wytypowaliśmy tylko te urządzenia, które są proste w obsłudze i niezwykle rzadko wymagają interwencji serwisu. Większość problemów jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie i telefonicznie. Gdyby jednak istniała konieczność osobistego spotkania z serwisantem, jesteśmy w stanie to zapewnić poprzez sieć zaprzyjaźnionych serwisów na terenie całej Polski, we wszystkich województwach.
Zespół RAJKAS.PL
*Tekst ten w całości został przygotowany przez RAJKAS.PL i podlega prawnej ochronie, kopiowanie w całości lub części bez uzyskania zgody zabronione.